FAQ
Συχνές Ερωτήσεις (beta version)
1) Πως εντοπίζω την παραγγελία μου ;
Πατώντας εδώ εντοπίζετε την παραγγελία σας.
2) Ποιες είναι οι χρεώσεις των αποστολών και οι όροι παράδοσης ;
Πατώντας εδώ για να δείτε τις χρεώσεις των αποστολών.
3) Ποια είναι η πολιτική επιστροφών ;
H Crystalize.gr πριν την οποιαδήποτε αποστολή εγγυάται ότι θα παραλάβετε το εκάστοτε προϊόν της σε άριστη κατάσταση. Μετά την παραλαβή έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε σε διάστημα είκοσι ημερών από την ημερομηνία αγοράς , εφόσον επικοινωνήσετε με την εταιρεία (πατήστε εδώ να επικοινωνήσετε μαζί μας). Εάν η επιστροφή σας γίνει δεκτή αναλαμβάνουμε να αντικαταστήσουμε το προϊόν σας με άλλο, χωρίς επιπλέον χρέωση. Το τμήμα επιστροφών μόλις παραλάβει την επιστροφή σας , θα σας αποστείλει τη νέα σας παραγγελία. Είναι σημαντικό να σας πληροφορήσουμε ότι θα υπάρχει εκ νέου χρέωση στην κάρτα σας που θα αφορά το νέο προϊόν που παραγγείλατε ενώ το ποσό που αφορά το προϊόν που επιστρέψατε θα πιστωθεί στην κάρτα σας εντός δυο εβδομάδων.
4) Θα πάρω αριθμό επιβεβαίωσης ;
Μόλις η παραγγελία σας έχει τοποθετηθεί, θα λάβετε ένα e-mail από εμάς με τον αριθμό της παραγγελίας σας .